Monday 22 December 2014

Carmino Complexion Soap Dan Cream Carmino Complexion Digilai Wanita Malaysia


Kini sabun carmino complexion digilai wanita kerana sabun carmino complexion ini dapat memutihkan kulit yang gelap seperti dibawah ketiak,dicelah kelengkang dan ditempat-tempat sulit.

Selain daripada itu sabun ini juga memutihkan kulit dan melicinkan kulit. Biasanya siapa yang mengamalkan carmino complexion soap (CCS) bersama cream carmino complexion (CCC) akan melihat perubahandalam masa 1-2 minggu sahaja dan kesan yang ketara setelah 3 minggu menggunakan sabun ini.

Oleh itu bagi wanita yang ingin menjaga kulit supaya sentiasa tegang,berseri-seri dan putih menawan.Amalkan sahaja pengguna sabun carmino complexion ini nescaya anda akan kelihatan dan tampil lebih menarik daripada sebelum ini.Kandungan CCS dan CCC

Kandungan sabun carmino complexion terdiri daripada Marigold ( Calendula) , Mahonia aqui ( Berberis aqui), Echinacea dan Kacang Witch. Bahan cream carmino complexion (CCC) yang 100% dari alam semulajadi bukan sahaja mampu mencerahkan kulit malah mampu membuka pori-pori yang tersumbat dengan khasiat-khasiat semulajadi seperti Vitamin E atau anti-oxidant dari susu kacang almond.

Hasil dari kajian almond amat kaya dengan pelbagai mineral seperti potassium, copper and magnesium dan boleh bertindak sebagai “detox”.

Formula CCC adalah gabungan herba dan bunga-bungaan yang tidak dapt disangkal lagi amat berkesan pada kulit sepert i Aloe vera, Mahonia aqui, Cane flower, susu kacang almond (almond milk), minyak wheat germ dan krim yang telus air .

Aloe vera atau sering di gelar “medicinal aloe” merupakan tumbuhan yang cukup popular dan telah diproses untuk kegunaan perubatan dan kosmetik.

Aloe vera mempunyai nilai perubatan yang tinggi,telah dikaji dan disahkan boleh menjadi agen untuk mempercepatkan proses penyembuhan , anti-kulat dan anti-bakteria.Mahonia aqui atau Beberis aqui adalah tumbuhan yang amat terkenal bagi pengamal homeopati , dan terdapat produk yang mengambil nama tumbuham ini iaitu Aquifolium drops dan krim.

Kegunaan produk ini ialah untuk jerawat dan juga parut-parut.Cane flower adalah bunga yang seakan-akan Marigold juga , nilai therapuetiknya juga menyamai Marigold (calendula) iaitu mempunyai nilai anti-oxidant, antiseptic dan lain-lain.

Sandalwood ialah tumbuhan yang mengeluarkan aroma wangi dan sering dijadikan bahan untuk fragrant Sandawood oil ialah minyak yang mempunyai kualiti tinggi untuk mengharumkan pelbagai produk termasuk krim Carmino complexion, selain mendapat manfaat kesihatan aroma yang wangi akan memberi kelegaan kepada mental anda.

Fungsi sabun carmino dan cream carmino ialah ;

- menghilangkan jerawat, serta parut jerawat yang degil dan kronik.

- Menghilangkan jeragat dan parut-parut di wajah serta parut di anggota badan akibat kemalangan

- memutihkan dan melicinkan wajah

- mencerahkan anggota badan yang gelap seperti ketiak,alat sulit yang gelap,celah kelangkang peha,leher dan seluruh badan.

- menambah seri pada wajah serta memperbaiki kulit yang kusam,berlubang dan kering

- menghapus blackhead dan whitehead dan memudarkan parut-parut lama

Cara mengguna

Cuci muka dengan air suam bersama-sama sabun Merrygold atau sabun Carmino Complexion. Sapu krim ke muka dengan cara putaran dan biarkan semalaman untuk kesan yang lebih baik.

Untuk memesan


sms <CCS + CCC> ke 01123096205


Atau anda klik butang "Buy It Now" di bawah ini untuk pembelian Carmino Complexion Soap & Cream Carmino Complexion

http://ariqafatinabeauty.blogspot.com/p/penghantaran-dan-pembayaran.html
 

like & share

No comments:

Post a Comment