Sunday, 21 June 2015

Petua Hapuskan Jerawat Dengan Pantas

Assalamualaikum….
Alhamdulillah harini kami nak kongsi dengan anda produk yang bakal mengembalikan
kecantikan kulit anda yang dah terjejas akibat jerawat dan parut..
Berita buruk : Jerawat anda bakal mencacatkan muka anda jika anda tidak bertindak sekarang. KENAPA???
Kulit muka akan 5 kali ganda lebih sukar untuk sembuh jika anda lambat walau 1 hari… berbeza dengan mereka yang bertindak lebih awal.
Ini kerana  kulit muka yang telah terjejas setiap hari lebih teruk dari hari pertama kulit tersebut terjejas..
Tapi jangna risau.. kami bantu anda..
Perkenalkan set jerawat berkesan dan terkini
Produk ini merupakan produk khas set lengkap luaran dan dalaman yang bakal membantu
selesaikan masalah jerawat anda yang tak henti-henti

Ia terdiri dari
- Oxygen serum O2+celltech (luaran)
- bio acne & scar
- bio collagen
Anda ada masalah jerawat yang berulang-ulang..
Jerawat yang berulang-ulang ini adalah disebabkan oleh masalah toksin dalam badan. Toksin ini boleh terdiri dalam darah,dalam badan dan juga toksin dihati.
Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit. Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik.
Bila sudah dineutralkan, darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi. Dan Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.
Pemberian antibiotik bukan jalan penyelesaianya kerana jika tersilap langkah masalah jerawat akan bertambah parah.Kebanyakan ubat berasaskan kimia tidak dapat menanganinya secara holistik dan hanya bersifat sementara.
Dalam menangani masalah jerawat yang sukar sembuh dan sentiasa berulang-ulang. Salah satu cabang homeopati adalah menggunakan tisu garam atau lebih dikenali dengan biochemic yang terdiri daripada 12 mineral. Dalam badan manusia ketidakseimangan salah sau mineral ini akan menyebabkan badan kita mudah dijangkiti penyakit. Oleh itu dalam perubatan biochemic adalah dengan memberi dan merawat kekurangan garam mineral didalm badan.
Oleh itu kami mencadangkan anda mengamalkan pengambilan produk berasaskan homeopathy bagi mengatasi masalah jerawat yang sukarsembuh ini
Produk yang anda boleh ambil ia Bio Acne & Scar

Produk Ini mengandungi :
  1. Kali Phos 6x
  2. Ferrum phos 6x
  3. Kali sulph 6x
  4. CArl Flor 6x
Kandungan produk ini membantu merawat dari dalam terutama yang berkaitan masalah hati ,hormon dan sebagainya. Jika anda sering kali mengalami masalah jerawat yang kronik,berulang-ulang dan sukar sembuh.Cuba Bio Anne& Scarsekurang-kurang dalam tempoh 3-5 bulan untuk rawatan secara holistik dan ini amat penting untuk mengatasi masalah jerawat yang sukar sembuh.
Produk ini sesuai untuk anda yang mengalami masalah di bawah :
1. Jerawat dan parut sukar sembuh
2. Jerawat tumbuh berulang-ulang dan wajah tidak pernah bebas jerawat.
3. Banyak kesan parut,bintik hitam akibat jerawat
4. Mengalami jerawat kronik,bernanah,jerawat batu,jerawat pasir
5. Belum baik jerawat lama ,kini tumbuh pula jerwat baru.
Produk kedua merupakan Bio Collagen
Apa kelebihan Bio collagen ini kepada kulit anda :
- membaiki tisu kulit yang rosak akibat jerawat berlubang
- memberikan vitamin dan nutrien yang cukup kepada kulit agar lebih sihat dan
bermaya
- menegangkan kulit yang kendur dan berkedut
- memberikan cukup air agar kulit sentiasa lembab
- menggebukan kulit muka dari bawah dasar kulit
- merapatkan kembali liang roma yang terbuka dan tidak stabil
- mengawal minyak berlebihan yang di keluarkan oleh sebum kulit
Kelebihan Oxygen Serum O2+Celltech :
✔.Merawat jerawat yang sukar sembuh,melarat dan berulang-ulang
✔ Menghilangkan bekas parut jerawat yang hitam,berlekuk dan degil
✔ Memudar dan menghilangkan jeragat
✔ Mencerahkan kulit muka yang gelap dan kusam
✔ Menaikkan seri wajah serta menggebukan kulit
✔ Bertindak sebagai anti-radang bagi sebarang luka dan kulit melecet.
✔ Mengecutkan saluran darah yang lebam atau bengkak akibat jerawat, luka dan sebagainya.
✔ Membersihkan kulit berkuman, menghapuskan bakteria dan melegakan keradangan.
✔ Melegakan kulit gatal dan kemerah-merah
✔ Menyegarkan (menyejukkan) kulit.
✔ Mengecilkan riang roma yang terbuka.
✔ Mengekalkan kelembapan kulit pada musin kering mahupun panas terik
✔ Merawat penyakit kulit, asma dan epilepsy.
✔ Merawat enzema, pruritus dan Impetigo
✔ Menambah seri pada muka yamg gelap dan kusam
✔ Muka lebih gebu,cerah dan glowing
✔ Menegangkan kulit muka dan awet muda
✔ Sebagai pelindung kukit dari bakteria yamg mengundang pelbagai penyakit kulit
✔ Merawat kulit kering seperti siku,lutut dan tumit
✔ Menghentikan pengaliran darah akibat luka dengan cepat
Cara guna produk
1. Spray O2+Celltech 2 kali sehari… pagi dan sebelum tidur.. anda boleh guna O2+celltech bila-nila masa sahaj yamg adna suka
2. Ambil selang seli, harini bio collagen , besok ambil pula bio acne & scar. Caranya ambil 3 ke 4 biji tablet dan hisap macam gula-gula 3 kali sehari.
( sejam sebelum dan selepas jangan minum kopi,nescafe atau minuman berkafein bagi mengelakkan ubat di tolak dan tak berkesan )
Harga
ariqa o2+celltech = RM90
bio collagen : RM80
Bio acne & scar : RM80
Total RM 250 RM150 diskaun RM100 untuk 50 orang terawal
harga akan kembali asal bila-bila masa sahaja

Cara Memesan
SILA TAIP
ariqa2020 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Monday, 30 March 2015

Petua Cerahkan Wajah Hanya Dengan Semburan

 

Assalamualaikum
Saya yakin sangat ramai di antara anda yang nak cerahkan muka

Nak cerahkan muka ni ada pelbagai cara.. tetapi di nasihatkan anda untuk tidak menggunakan cara pengelupasan sebagai alternatif untuk mempercepatkan proses.. Memang cepat jika pakai produk pengelupasan namun jika anda tidak menjaganya selepas proses pengelupasan muk anda akan jadi lebih gelap dari sebelum anda pakai produk pengelupasan tersebut..

Antara cara mdah nak cerahkan kulit dengan mengamalkan amalan di bawah :

Cara Putihkan Muka Dari Dalam Tubuh:

1.Perbanyakkan pengambilan sayuran hijau dan ikan salmon. Kandungan lemak dalam ikan salmon boleh menyebabkan sel kulit bekerja dengan cepat.
2.Perbanyakkan pengambilan buah-buahan yang mengandungi vitamin C. Khasiat daripada vitamin C untuk menghaluskan dan mencerahkan kulit.
3.Perbanyakkan minum air putih kerana ia akan menjaga kulit anda agar tetap lembab dan sihat.
4.Ambil vitamin yang mengandungi vitamin E yang dos tinggi. Vitamin E sangat bermanfaat untuk keanjalan kulit serta mencegah penuaan semulajadi.

Selain amalan dengan pemakanan dalamna and aboleh mencuba produk terbaru dari kami yang bebas bahan kimia :





Produk yang di maksudkan ialah spray Oxigen Serum yang diberi nama O2+Celltech

Selain mencerahkan muka, spray Oxigen O2+celltech ini bantu selesai masalah :
- jeragat dan bintik hitam
- melembabkan wajah yang kering dan bersisik
- mempercepatkan proses salin sel kulit mati yang menyebabkan kulit kusam
- menutup pori-pori terbuka yang menyebabkan penghasilan minyak berlebihan
- masalah jerawat pasir,jerawat batu dan jerawat bernanah


Hanya spray anytime terutama selepas anda mandi setiap hari menjadikan kuit lebih CERAH dan GLOWING

>> lepas mandi je sembur
>> tengah dok masak ni pun sembur
>> nak keluar rumah sembur
>> dalam kereta pun sempat lagi sembur
>> make up dan cair, dah becapuk… sembur je 3 kali.. selesai..



Harga
RM90 RM70 sahaja

Cara Memesan
sms/wassup <cell50> ke 01123096205
sms/wassup <cell50> ke 01123096205
sms/wassup <cell50> ke 01123096205


Rawat Rambut Anda Di Rumah Hanya Dengan Homeopathy

Assalamualaikum…
Alhamdulillah… seorang dari pengguna set rawatan rambut gugur dan botak homeopathy
kami berjaya tumbuh rambut semula…




Anda ada masalah di bawah..







Kesannya anda terpaksa
- pakai songkok atau kopiah pergi kerja
- malu nak buka tudung dekat rumah sendiri walaupun depan adik beradik
- menggaru kepala sentiasa
- dalam kereta penuh rambut

Jika ya anda mengalami masalah di atas.. jom klik gambar produk di bawah untuk info lanjut

http://love-homeopathy.blogspot.com/2011/09/set-rawatan-rambut-botak-dan-gugur.html

Ubat Penghapus Jerawat Dengan Selamat Dan Berkesan

Assalamualaikum..
Alhamdulillah seorang customer berjaya hilangkan jerawat dan parut





Anda da masalah jerawat yang berulang-ulang..

Jerawat yang berulang-ulang ini adalah disebabkan oleh masalah toksin dalam badan. Toksin ini boleh terdiri dalam darah,dalam badan dan juga toksin dihati.

Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit. Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik.

Bila sudah dineutralkan, darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi. Dan Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Pemberian antibiotik bukan jalan penyelesaianya kerana jika tersilap langkah masalah jerawat akan bertambah parah.Kebanyakan ubat berasaskan kimia tidak dapat menanganinya secara holistik dan hanya bersifat sementara.

Dalam menangani masalah jerawat yang sukar sembuh dan sentiasa berulang-ulang. Salah satu cabang homeopati adalah menggunakan tisu garam atau lebih dikenali dengan biochemic yang terdiri daripada 12 mineral. Dalam badan manusia ketidakseimangan salah sau mineral ini akan menyebabkan badan kita mudah dijangkiti penyakit. Oleh itu dalam perubatan biochemic adalah dengan memberi dan merawat kekurangan garam mineral didalm badan.

Oleh itu kami mencadangkan anda mengamalkan pengambilan produk berasaskan homeopathy bagi mengatasi masalah jerawat yang sukarsembuh ini

Produk yang anda boleh ambil ia Bio Acne & Scar

Produk Ini mengandungi :
  1. Kali Phos 6x
  2. Ferrum phos 6x
  3. Kali sulph 6x
  4. CArl Flor 6x
Kandungan produk ini membantu merawat dari dalam terutama yang berkaitan masalah hati ,hormon dan sebagainya. Jika anda sering kali mengalami masalah jerawat yang kronik,berulang-ulang dan sukar sembuh.Cuba Bio Anne& Scar sekurang-kurang dalam tempoh 3-5 bulan untuk rawatan secara holistik dan ini amat penting untuk mengatasi masalah jerawat yang sukar sembuh.

Produk ini sesuai untuk anda yang mengalami masalah di bawah :
1. Jerawat dan parut sukar sembuh
2. Jerawat tumbuh berulang-ulang dan wajah tidak pernah bebas jerawat.
3. Banyak kesan parut,bintik hitam akibat jerawat
4. Mengalami jerawat kronik,bernanah,jerawat batu,jerawat pasir
5. Belum baik jerawat lama ,kini tumbuh pula jerwat baru.

Harga
RM 80 RM66

Cara Memesan

SILA TAIP
Bio66 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

0178803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH


Tuesday, 17 February 2015

Terbaru Cara Menghilangkan Jerawat Tanpa Pengelupasan

Assalamualaikum.. adik adik dan akak-akak diluar sana
Harini nak share produk yang tengah HOT di pasaran online
Terbaru...
Tablet menghilangkan JERAWAT dan PARUT
Hanya hisap seperti gula-gula..
Rawatan alternatif homeopathy terbaik masa kini
Antara khasiat produk :
- menghilangkan jerawat dan parut
- mencerahkan kulit
- menegangkan kulit
- merawat sel kulit mati
- melembabkan kulit
- membuang toksin dalam saluran darah
- merawat kulit kusam dan kulit mati
Siapa yang sesuai dengan produk ni
- mereka yang ada jerawat berulang-ulang kali tak hilang-hilang
- parut jerawat yang makin hitam dan gelap
- mereka yang naik jerawat di tempat yang sama
- kulit kering dan kusam dan terpaksa makup tebal2
- kulit sensitif dan berminyak
Walaupun baru di lancarkan telah terjual 3000 botol di pasaran online ...
Harga biasa RM80 (300biji )
Kini tawaran terhad untuk 100 orang sempena Hari Raya Cina
Kini anda boleh miliki dengan harga RM50 sahaja sebotol
Wassup/sms <bioacne50> ke 01123096205
Cukup 100 orang saya tutup tawaran dan harga akan kembali kepada asal

Monday, 16 February 2015

Susah Nak Berak dan Terpaksa Meneran Punca Buasir

APA ITU PENYAKIT BUASIR

Saya ingin bertanya kepada anda, pernahkah
anda mengalami situasi seperti dibawah:
-          Sentiasa sakit ketika membuang air besar & najis terlalu keras?
-          Rasa tidak selesa pada dubur seperti sakit dan gatal?
-          Keluar darah ketika membuang air besar?
-          Sukar untuk anda berjalan atau duduk disebabkan buasir?
-          Anda sentiasa mengalami sembelit dan jarang sekali membuang air besar?
-          Anda telah mencuba pelbagai cara termasuk membeli pelbagai jenis ubat dan krim untuk menghapuskan buasir namun ianya gagal dan sia-sia?
-          Setiap kali selepas membuang air besar anda terpaksa ‘memasukkan’ semula benjolan
yang keluar dari lubang anus?
Jika anda jawab YA, maka anda memang berada di tempat yang betul. Laman ini akan membongkarkan cara bagaimana anda boleh merawat penyakit buasir yang sedang anda alami dengan selamat, cepat & berkesan. Nak tahu lebih lanjut, baca sampai habis apa yang bakal disampaikan dalam laman web ini …
Buasir
Buat pertama kali aku ingin berkongsi mengenai kesihatan kita dalam Info Sihat. Kali ini aku nak memberi info mengenai buasir. Penyakit buasir ni atau hemmoroid iaitu penyakit yg boleh terjadi kat bahagian dubur. Sama ada bahagian dalam ataupun luar.
Kebiasaan tanda-tanda awal ia sewaktu kta meneran ataupun korang bagi tekanan semasa membuang air besar. sehinggakan rsa sangat2 sakit kalau nk keluar. so, buasir ni adalah pembengkakan sel2 pada melapisi saluran dubur itu. so, bila dah membengkak, t**k nak keluar akan bergesel ngan buasir nie. so, memang sakit dan perit yg amat.
Tanda-Tanda Buasir
Najis campur darah petanda awal
RAMAI antara kita pernah mengalami masalah pendarahan apabila buang air besar. Gejala najis bercampur berdarah ini sebenarnya petanda penting yang menunjukkan badan kita ada masalah kesihatan yang perlu mendapat rawatan segera.
Pendarahan ketika buang air besar dikategorikan sebagai masalah biasa yang berlaku dalam masyarakat kita terutama di kalangan golongan muda pada peringkat umur produktif iaitu antara 20 hingga 30 tahun.
Masalah ini lebih kerap berlaku pada individu yang terlalu banyak mengambil karbohidrat yang diproses, daging dan kurang makan sayur-sayuran serta buah-buahan. Karbohidrat yang diproses bermakna sumber karbohidrat dibersihkan daripada kekasaran luaran melalui kaedah penulenan.
Dalam proses ini, hampir semua vitamin, galian serta serat turut terbuang dan yang tinggal hanya kalori. Untuk menjadikan ia berkhasiat, sesetengah produk diperkayakan dengan memasukkan semula zat yang terbuang tadi. Antara contoh karbohidrat proses ialah roti putih, gula atau bahanyang dibuat daripada tepung.
Inilah sebabnya bagi individu yang mengamalkan pemakanan kaya karbohidrat proses lebih kerap mengalami masalah sistem perkumuhan terutama jika mereka juga kurang mendapat bekalan serat, air dan jarang bersenam.
Ada banyak punca yang boleh menyebabkan pendarahan ketika buang air besar. Punca yang paling lazim ialah buasir dan kanser usus selain rekahan pada kulit saluran dubur (masalah biasa dan menyakitkan, disebabkan sembelit atau mengeluarkan najis secara paksa), polip pada rektum dan usus besar serta ulser.
Masalah ini juga dipanggil pendarahan rektum (bahagian akhir usus besar) kerana rektum terletak betul-betul di atas lubang dubur. Kebanyakan pendarahan rektum pada usus besar, hujung usus besar atau dubur. Usus besar ialah sebahagian daripada saluran gastrointestin; iaitu laluan makanan selepas ia dicerna dalam usus kecil.
Usus besar bertanggungjawab menyingkirkan air daripada makanan yang tidak tercerna dan menyimpannya sehinggalah ia dibuang sebagai najis. Rektum pula adalah bahagian terakhir usus besar (15 sentimeter dari dubur). Manakala esofagus, perut, duodenum dan usus kecil dipanggil saluran gastrointestin atas.
Menurut Perunding Pembedahan Gastroenterologi, Dr Abdul Hamid Mat Sain, walaupun ramai yang menganggap ia agak memalukan tetapi gejala berbahaya tidak boleh dipandang ringan dan perlu diberikan perhatian segera bagi mengesan punca sebenar menyebabkan pendarahan.
Sikap tunggu dan lihat sebenarnya boleh menyebabkan masalah ini bertambah berat kerana ramai yang menganggap ia bukanlah perkara membimbangkan apabila pendarahan berhenti selepas beberapa ketika tanpa mendapatkan sebarang rawatan.
Warna darah juga sebenarnya berbeza dan secara umum warna ia boleh memberikan gambaran kasar kepada punca, penyakit dan lokasi pendarahan. Jika warna darah yang keluar bersama najis itu merah cerah bermakna penyakit berada dekat dengan kawasan dubur (di bahagian usus yang hampir dengan kulit). Ia mungkin disebabkan masalah pada saluran menyebabkan salur darah bengkak dan pecah seperti yang berlaku pada pesakit buasir.
Jika warna darah merah gelap bermakna pendarahan berlaku pada bahagian usus yang lebih dalam. Penyakit pada umumnya lebih berbahaya seperti kanser usus. Ini adalah punca pendarahan rektum yang paling lazim.
Warna najis yang hitam dan melekit seperti tar (dipanggil melena) pula menandakan ada pendarahan pada bahagian lebih atas (pangkal) usus, esofagus, perut atau duodenum (usus kecil). Melena atau najis tar ini terhasil apabila pendarahan berlaku terlalu lama dalam usus besar yang memberikan peluang bakteria bertindak dan menghuraikannya kepada bahan dipanggil hematin yang berwarna hitam dan berbau sangat busuk. Inilah sebabnya apabila berlaku pendarahan rektum kali pertama, pesakit perlu menjalani pemeriksaan segera.
Selain warna, kuantiti darah juga boleh menjadi petanda tahap penyakit atau masalah yang dialami seseorang. Biasanya pendarahan rektum sederhana dikategorikan apabila banyak darah keluar setiap kali buang air besar. Jika kuantiti ini lebih banyak, bermakna pendarahan sudah mencapai tahap serius.
Pendarahan rektum juga boleh menyebabkan pesakit berasa lesu, pening atau pitam khususnya bagi mereka yang mengalami pendarahan serius. Kadang kala pesakit juga boleh mengalami simptom tekanan darah rendah terutama apabila berdiri selepas lama duduk di tandas.
Buasir ni ada 4 peringkat, jika ada tanda-tanda macam kat bawah nie, korang boleh jumpa Dokter cepat2 untuk mengelakkan berlarutan
Tahap 1
Berlaku pendarahan dan bengkak menonjol keluar.
Tahap 2
Disebabkan oleh pergerakan usus, bengkak akan keluar tetapi secara spontan akan masuk balik kat dubur tue.
Tahap 3
Keadaan yang sama seperti tahap dua, tetapi bengkak tersebut akan hanya berada di dalam setelah ditolak masuk secara fizikal, maknanya korang kena la tolak pakai tangan.memang sakit la
Tahap 4:
Darah pekat keluar, menyebabkan rasa sakit dan susah untuk meneran. Buasir akan berada di luar kawasan dubur. Memang sakit dan perlu berdah kalau dah macam nie.

FAKTOR-FAKTOR PENYEBAB BUASIR

1. regangan yg optimum/terlampau semasa pergerakan usus atau dalam bahasa mudahnya perut korang rasa cam dipulas2
2. cirit birit kronik. memang selalu keluar masuk tandas.
3. korang kurangnya pengambilan makanan berserat dalam diet harian cam sayur dan buah-buahan
4. mengandung atau bersalin.

Simptom-simptom penyakit buasir ni pulak ;


1. rasa sakit yang berdenyut-denyut.
2. pendarahan berlaku selepas dan sebelum membuang air besar.
3. darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.
4. dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.
5. ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.

PRODUK HOMEOPATHY BOLEH MEMBATU MENYEMBUHKAN BUASIR

Saya tertarik dengan satu email yang bertanyakan tentang remedi dan produk-produk untuk merawat buasir. “saya takut untuk buang air besar kerana risau akan sakit atau berdarah selepas itu” , salah satu ayat yang sering saya dengar atau terbaca dari pesakit-pesakit saya sewaktu mereka datang bertemu saya atau di online.
Selain dari remedi seperti Hamamelis, Aesculus, Aloe, Graphite dan lain-lain yang telah berjaya menyembuhkan pesakit-pesakit buasir. Saya juga telah berjaya merawat puluhan pesakit dengan remedi yang diimpot dari Jerman yang diberi nama Dr.Reckeweg yang mempunyai rangkaian remedi hampir untuk semua penyakit.
Produk Dr.Reckeweg semuanya bermula dengan kod R, gabungan remedi-remedi ini telah berjaya mencatatkan rekod penyembuhan yang tinggi sepanjang 10 tahun saya mengamalkan Perubatan Homeopathy. R1, R13, R30 dan R37.
Indikasi Remedi/Produk
  1. R1 – Pesakit buasir akan mengalami simptom di mana akan terjadi ketidakselesaan di abdomen (perut) seperti kembung, berangin dan pedih-pedih atau disebut localised inflammation in cases of acute hemorrhoids. R1 bertindak melegakan ketiadakselesaan inflamasi yang terjadi di perut.
  2. R13 – Remedi ini bertindak melegakan kesakitan yang terasa seperti terbakar dan pedih di dubur, dubur terasa terkeluar dan gatal-gatal.
  3. R30 atau Krim Hamamelis atau Krim Aesculus – Krim-krim ini bertindak sebagai agen melegakan kesakitan secara luaran dan mempercepatkan pengecutan inflamasi yang terjadi di dubur seperti berdarah, membengkak dan terkeluar.
  4. R37 – Remedi ini akan bertindak melembutkan najis atau meregulasikan najis (regulate the stool) supaya buasir tidak akan terjadi lagi.
Remedi ini dipanggil combination remedy (remedi kombinasi) , ia menggabungkan beberapa remedi yang amat berkesan untuk merawat buasir didalam 1 produk. Kombinasi remedi ini disediakan didalam dos yang amat rendah dan tidak terdapat sebarang aduan komplikasi kesan sampingan.
Kebaikan combination remedy , ia dapat merangsang penyembuhan mengikut keserasian remedi-remedi didalam satu masa berbanding single remedy.
Presentasi produk ialah di pek didalam botol kaca 22ml kecuali R30 ia didalam bentuk ointment (krim) 85g* dalam bekas plastik.
* R30 selain dapat mengecut dan meredakan inflamasi buasir ia juga boleh menyembuhkan jerawat, sakit atau sengal sendi, terseliuh dan inflmasi kulit. Ia adalah krim pelabagai guna.
[R30.gif]
JANGAN TUNGGU SAMPAI BUASIR ANDA MENJADI TERUK BARU ANDA INGIN LAKUKAN TINDAKAN…

HARGA

R1 = RM65

R13 = RM65

R37 = RM65

R30=RM80


CARA MEMESAN PRODUK


SILA TAIP
R1 ATAU R13 ATAU R30 ATAU R37 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

01123096205

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

Anda Puas Hati Dengan Payudara Anda

INGINKAN PAYUDARA YANG MANTAP DENGAN PRODUK HOMEOPATHY…..???


APAKAH SAIZ PAYUDARA ANDA MEMBERI KEPUASAN KEPADA PASANGAN ANDA…..???

INGIN MILIKI
- PAYUDARA YANG BESAR
- PAYUDARA YANG SIHAT
- PAYUDARA YANG PADAT DAN KENYAL
- MENAIKKAN KEMBALI PAYUDARA YANG JATUH DAN MENGGELEBEH
- MENEGANGKAN PAYUDARA YANG KENDUR
- MEMONTOKKAN PAYUDARA
- INGIN PAYUDARA YANG SEKSI DAN MENAMBAH HATI PASANGAN ANDA
MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT UNTUK WANITA
HAMPIR 10,000 BOTOL TELAH TERJUAL SELURUH MALAYSIA….
SS-Q 1 & 2 – Breast Enhancement Therapy berwajah baru

Semenjak diperkenalkan di “online”, SS-Q 1 & 2 pakej set Homeopathic Breast Enhancement Therapy telah mendapat sambutan yang amat memberangsangkan, SS-Q 1 & 2 merupakan remedi yang pertama di dunia menggunakan kaedah homeopati, bahan-bahan Homeobotanical yang amat selamat tetapi memberi kesan yang amat positif kepada wanita-wanita yang ingin kelihatan anggun dengan selamat dan tanpa kesan sampingan. SS-Q 1 & 2, walaupun 100% dari bahan Homeobotanical, ia mampu memberi kesan pantas, ada yang melaporkan SS-Q 1 & 2 mengambil masa hanya 2 minggu untuk merasa perubahan.
Apa yang membanggakan kami adalah sokongan anda semua kepada produk ini yang amat memberangsangkan. TERIMA KASIH !!.
Kini SS-Q 1 & 2 berwajah baru dengan kemasan kotak yang menarik dan set ini dipakejkan bersama-sama krim urutan payudara (cara urutan disediakan), (Krim ini berharga RM99 jika dibeli secara berasingan). 
Pakej SSQ 1&2 DAN MASSAGE CREAM ditawarkan pada harga RM150 untuk 1 set,kotak baru di sediakan atas permintaan di luar jangkaan dan ini adalah tanda terima kasih kami kepada yang menyokong kami, menyokong kaedah yang selamat dan tanpa kesan sampingan.
Krim ini amat selamat untuk kulit, ia dihasilkan dengan bahan-bahan yang hampir sama dengan SS-Q 1 & 2 yang diambil secara oral (titis). Menggunakan ekstrak Saw Palmetto, Wild Yam, Avocado, Witch Hazel, Pueraria Mirifica dan ekstrak minyak Jojoba, didalam botol 15 gram.
SS-Q1 dan SS-Q2 kini didalam 1 botol!. Hasil dari permintaan ramai kami telah menyediakan didalam 1 botol 60ml dengan saiznya pun 2 kali bersamaan 2 botol (botol lama 30ml). Anggaran SS-Q1&2 botol baru ini boleh bertahan untuk bekalan 45-55 hari dengan pengambilan 5 titis 3x sehari, maksimum boleh 15 titis setiap kali pengambilan. Disarankan supaya remedi ini diminum bersama-sama dengan susu atau soya.
Mengapa perlu ambil susu?.
Susu mempunyai emulsi atau koloid (colloid) butterfat (bahagian berlemak didalam susu), susu juga kaya dengan protein.
Setiap wanita didalam lingkungan umur 10-13 tahun akan mengalami puberty atau akil baligh, bila terjadi puberty hormon estrogen akan terhasil dengan sedikit, walaubagaimanapun jika dipengaruhi hormon pituiri (pituitary) (FHS, LH) kuantiti hormon estrogen akan meningkat. Sekiranya ini terjadi kemungkinan untuk wanita mendapat payudara yang lebih besar akan terjadi.
Formula didalam SS-Q1 & 2 terutama Saw palmetto yang telah digunakan semenjak ribuan tahun untuk merawat pelbagai penyakit termasuklah untuk membesarkan payudara secara semulajadi, akan “mimic” hormon-hormon yang diperlukan dan membantu menggalakkan hormon estrogen untuk memproses kemasukkan lemak-lemak kedalam tisu stromal yang terdapat didalam payudara.
Pengambilan susu atau soya juga akan membantu mempercepatkan proses kemasukkan lemak-lemak kedalam tisu stromal, sementara hormon progesterone pula menggalak lobules and alveoli yang terdapat didalam payudara untuk membantu sel alveolar bagi menghasilkan rembesan hormon.
Formula SS-Q1 & 2 adalah dari bahan semulajadi seperti Saw palmetto (buah beri), chimapila (bunga), Damiana (bunga) dan Ginko. Ramuan tumbuhan dan bunga ini membantu menstabilkan hormon estrogen dan progesterone yang terdapat didalam tubuh wanita. Kedua-dua hormon ini memainkan peranan yang penting untuk pembesaran payudara yang penuh, tegang dan besar.

Testimonial terbaru

  • Norish , umur 30 tahun sudah berkahwin. Berumur 30 tahun
Bagi saya kecantikkan diri adalah untuk diri sendiri serta untuk orang tersayang, jadi bila membaca tentang SS-Q 1 & 2 , saya tertarik dengan fakta iaitu selain dari mencantikkan payudara SS-Q 1 & 2 juga merawat kitaran haid yang bermasalah. Pada fikiran saya biarlah senggugut saya yang teruk ini boleh berkurangan, jadi apa salahnya mencubakan!!.
Lebih kurang 1 minggu mengambil SS-Q 1 & 2 terasa denyut-denyut dipayudara dan masuk minggu kedua saya terpaksa membeli coli baru kerana terasa sangat ketat, suami pun perasan dan memuji dengan perubahan tersebut, biasalakan lepas menyusu anak jatuh la sikitkan, tapi sekarang 80% dah ok. Paling mengembirakan saya kedatangan haid kali ini senggugut ringan sahaja setakat sengal-sengal dipinggang , sebelum ini sampai kena injection la…..
  • Cassy, umur 27, Tawau, Sabah. Belum berkahwin
Orang kata jika keturunan breast kecil kita tidak boleh buat apa-apa lagi, terima nasib sajalah. Kawan-kawan ada mencuba dan nampak kesan yang benar-benar terjadi, teruslah saya order dan kini hampir kali kedua. Keturunan bukanlah penyebab kita tidak boleh berusaha kan, kini saya sudah berubah dari cup B ke C. Yakin la skit untuk dressing ranggi kan.
Testimonial SS-Q1 dan SS-Q2
Wan Suriati, Kota Bharu Kelantan, 24 tahun 
Saya bertubuh agak besar , kawan-kawan komen size payudara saya tak seimbang dengan tubuh saya, kawan saya mencadangkan untuk ambil SS-Q1 dan SS-Q2, dalam minggu pertama saya rasa coli yang saya guna agak ketat dan terasa payudara saya agak berisi dan pejal, saya ingat hanya perasaan sahaja. Namun bila saya memakai coli yang dulunya longgar dan saya jarang-jarang menggunanya , saya amat gembira kerana coli tersebut pun rasa ketat dan penuh. Saya merasakan payudara saya makin pejal , berisi dan montok . Malah masalah haid saya pun semakin baik dan teratur.
Kamsiah, Bandar Baru Salak Selatan 
Akibat dari kesibukkan kerja saya asyik “skip” minum SS-Q1 dan SS-Q2, kadang-kadang campur dalam Nescafe susu atau Milo susu kerana tak sempat. Dalam satu hari 1 kali atau 2 kali sahaja saya mengambilnya. Apa yang menakjubkan dalam minggu kedua saya merasa kelainan pada payudara saya kerana terasa makin besar , padat dan berisi.Lepas ni saya akan ambil secara teratur untuk mendapat size idaman saya.
Martini, Tutong Brunei Darussalam 
Sudah lama saya idamkan payudara yang lebih pejal dan tegang selepas melahirkan anak, saya guna krim, pil herba dan bermacam-macam lagi tetapi semuanya seolah “kebal” dengan diri saya, kalau ada perubahan pun hanya sedikit. Selepas terbaca di blog homeopathy2u, saya dapat dapat rasa ada kelainan kerana ia berbentuk cecair dan didalam botol spray yang amat mudah di ambil. Saya pun memesan 2 set sekaligus SS-Q1 & SS-Q2, yang menariknya SS-Q2 digalakkan untuk diambil bersama susu atau soya. Dalam masa 3 hari pesanan saya tiba, tidak sabar rasanya.Terima kasih SS-Q1 & SS-Q2, hasilnya saya amat puas hati dan bersyukur kerana di dalam masa 1 minggu saya terasa payudara saya mula alami perubahan yang positif dimana saya dapat rasakan ia mula tegang. Minggu ketiga saya mula terasa baju dalam saya seolah ketat, suami saya juga memberi komen yang memberangsangkan. Ialah untuk siapakan …..
ini masuk minggu ke enam dan saya mula tidak selesa dengan cup B yang saya pakai sekarang dan bercadang untuk membeli coli cup C.

T.J , Brisbane Australia, Pelajar Malaysia di Australia

Dari sewaktu anak dara saya sememangnya agak tomboy, dan dari dulu payudara saya agak kecil, rasanya akibat genetic kerana ibu saya juga mempunyai saiz yang kecil. Tambahan pula metabolisma saya memang tinggi. Berat saya seolah mustahil untuk naik walaupun pelbagai diet saya ambil.Kawan saya di Malaysia telah mencuba SS-Q1 & SS-Q2 dan dia telah berjaya didalam 2 bulan, beliau mendapat pertambahan 2 inci. Tanpa berlengah saya pun membuat pesanan dan menerimanya dalam masa 5 hari. Yeay!! Suami saya pun merasa seronok dengan perubahan yang terjadi, katanya “agak besar dari biasa” setelah saya mengamalkan lebih dari 3 minggu. Paling mengembirakan saya ialah masalah senggugut yang saya alami sejak dulu juga semakin berkurangan dari tahap teruk ke tahap biasa-biasa sahaja. Malah saya juga sedang menyusu bayi, dan susu badan saya juga bertambah kuantitinya.

BAGAIMANA SS-Q1 DAN SS-Q2 MEMBANTU MEMBESAR DAN MENEGANGKAN PAYUDARA ?

Payudara terdiri dari lemak dan salur-salur darah, dan tidak terdapar otot-otot, walaubagaimanapun SS-Q1 dan SS-Q2 telah berjaya menambah baik ukuran payudara dengan semulajadi. SS-Q1 dan SS-Q2 bertindak dengan meregulasasi hormon wanita dan menyerap tisu-tisu lemak ke dalam payudara. Tisu-tisu lemak ini akan akan bersatu dengan fiber-fiber yang bersambung dengan otot-otot dada. Remedi ini juga menguatkan tisu-tisu yang bersambung dengan otot-otot dada dan menjadikan payudara lebih besar serta tegang.
Selain mencantikkan payudara dengan pertambahan saiz, SS-Q1 dan SS-Q2 juga menambah baik kualiti libido wanita (kehendak seksual yang lebih baik), orgasm yang lebih baik dan meningkatkan kualiti kehidupan seksual secara amnya.
ssq-massage-cream-100ml
Apa pun yang penting SS-Q1 dan SS-Q2 , membesar dan menegangkan payudara dengan secara semulajadi bukan berbentuk artificial di mana pengguna perlu mengguna secara berterusan untuk mendapat payudara idaman. Kajian menunjukkan dalam masa dua minggu pengguna SS-Q1 dan SS-Q2 akan mengalami tumbesaran dan terasa tegang serta pejal. Testimonial dari dua orang wanita seorang dari Kelantan dan seorang lagi dari Selangor mengatakan mereka mula merasa coli yang biasa dipakai terasa seolah ketat dan bentuk payudara mereka mula berubah dengan bentuk yang lebih menarik.
Cara guna Krim
Bagi cream ssq cara terbaik menggunakannya adalah selepas mandi.tidak kira samada mandi pagi ,petang atau malam. Sapu cream disekitar payudara yang kendur dan buat urutan lawan jam. Jika yang beragama Islam boleh mulakan dengan niat,bismillah dan selawat. Sapu sehingga meresap kira dalam 5-10 minit dengan membelai secara lembut.
Soalan-soalan lazim
1. Bagaimanakah cara makan Set SSQ?
5-15 titik  ssq1 dicampur dengan 1/2 cawan air suam 3 kali sehari
5-15 titik ssq1 dicampur dengan 1 cawan susu atau soya high calcium 3 kali sehari.
2. Bilakah waktu yang sesuai makan SSQ?
Makan ketika perut kosong. Jika sudah makan,biar 30 minit makan hadam baru makan set ssq
3. Boleh makan set ini ketika datang bulan?
Boleh,malah SSQ juga berkesan merawat senggugut
4. Adakah set SSQ ini sesuai untuk semua orang?
Ya sesuai, pastikan umur dlm 19 thun keatas
5. Adakah Set SSQ ini selamat?
Ya,selamat kerana produk ini base herba 100%
6. Adakah set SSQ ini mendapat kelulusan KKM?
Persediaan homeopaty tidak perlu KKM kerana tidak tertakluk dibawah akta kawalan racun 1952
7. Adakah set SSQ ini berkesan?
Berkesan jika diambil dengan cara yang betul dan istiqamah
8. Apakah ada pantang?
Pantang pada majornya tiada, cuma elakkan merokok, cafein.jika mahu minum kopi dan teh jarakkan 30 minit selepas ambil SSQ supaya kesan lebih cepat.
9. Berapa lamakah kesan ssq dapat dilihat?
Biasanya dalam masa 2 minggu keatas. Ada yang dalam masa 4 hari sudah dapat. Ini bergantung pada tubuh badan kita menerimannya.Ada yang cepat dan ada yang lambat.
JADI SECARA KHUSUSNYA PRODUK SSQ1&2 INI MEMBANTU WANITA MILIKI PAYUDARA :
- payudara yang tegang
- payudara yang sihat dan peredaran darah yang lancar
- membantu ibu menghasilakn lebih banyak susu
- meningkatkan hormon pertumbuhan agar payudara lebih besar dan mantap
- mencantikkan struktur payudara agar kelihatan cantik dan seksi
- menaikkan kembali payudara yang kendur dan menggelebeh akibat aktiviti penyusuan dan hubungan seksual

Harga

RM150 dan dilengkapi spray dropper untuk memudahkan pengambil dan dilengkapi dengan krim, anggaran 25-28 hari penggunaan. Penghantaran PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA.


SIAPA CEPAT DIA DAPAT……….


CARA MEMESAN

SILA TAIP
SSQ1&2 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE
01123096205
SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU DAN AMAUN YANG ANDA BANK IN
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”
UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH
Tapi mungkin anda berfikir banyak kali untuk membeli dan mengeluarkan RM150…
Nilainya sangat kecil jika dibandingkan apabila
-suami anda melihat betapa mantapnya buah dada anda dan memuji anda
- semangat anda mula bertambah bila di khalayak ramai dimana sebelum ini anda ada rasa rendah diri
- kawan-kawan anda memuji anda
- kerisauan anda tidak lagi muncul untuk bersama suami ketika melakukan hubungan seks
- BETAPA BAHAGIANYA ANDA MELIHAT PERUBAHAN PAYUDARA ANDA YANG MANTAP
SEGALA DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT….
BAYANGKAN PAYUDARA ANDA SEPERTI INI
BAGI SUAMI ATAU KEKASIH, HADIAHKAN PRODUK INI SEBAGAI TANDA KASIH DAN CINTA ANDA PADA PASANGAN ANDA….KEKASIH ANDA PASTI TERSENYUM…